مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

بدون عنوان

1390/5/24 22:13
نویسنده : یه مادر عاشق
757 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

امروز انتخاب واحد ترم دوم بابا بود می دونستی کوچولوی من ؟

ساعت 15:30 همراه با مامان ، خاله پریسا و باباجون رفتیم که اولین سونوگرافی رو مامان انجام بده ، من و بابا جون بیرون اتاق سونوگرافی بودیم که یهو خاله پریسا اومد و گفت : مهرداد بیا نگاه کن

منم با خوشحالی رفتم توی اتاق سونو ، خاله پریسا گوشی همراه مامان رو بهم داد و گفت صدای دکتر رو ضبط کنم

بابایی دکتر گفت که چهار هفته و یک روزت هست عزیز دلم و صدای قلبت رو نمیشه شنید ، خیلی گوگولی هستی . قرار شد سه هفته دیگه دوباره مامان سونو انجام بده تا صدای قلبت رو هم بشنویم و ما خیلی منتظر اون لحظه هستیم .

بابایی خیلی دوستت دارم و خیلی دوست دارم زودتر به دنیا بیای عزیزکم

 

بابا مهردادت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)