مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

2 روزه خوشمزه مامان صبحا یه کاری میکنه که مامان و بابا دیرشون میشه

1391/7/19 9:28
نویسنده : یه مادر عاشق
377 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح داشتم آماده میشدم و گل قشنگم تو تختش خوابیده بود که یهو با صدای خوشگلش که گفت اهم متوجه شدم بیدار شده و داره میگه صبح بخیر منم بیدارم ، سرش رو میاورد بالا تا بتونه ببینه بیرون از تختش چه خبره و من دارم چکار می کنم 

الهی دورش بگردم خیلی خیلی خوشمزه بود نتونستم جلوی خودم رو بگیرم رفتم کنارش و بهش گفتم علیک سلام پسرم و حسابی بوسیدمش و فشارش دادم و اونم کلی ذوق کرد و کلی برام خندید

بعد بهش شیر دادم ، خیلی شیطونه ، در حین شیر خوردن یه نگاه معصومانه ای بهم می کرد و تا نگاهمون با هم برخورد می کرد یه لبخند شیرینی برام میزد که گریم می گرفت از اینهمه محبتی که تو چشاش می دیدم قلب

"البته همیشه هینکارو باهام می کنه و اشکم رو در میاره پسر مهربونم" بغل

یکمی شیر خورد و بعدش شروع کرد به خندیدن و بازی کردن، من و بابا مهردادم ذوق کرده بودیم و ازش عکس و فیلم گرفتیم تا بتونیم این لحظه ها و خاطره ها رو ثبت کنیم  لبخند

الان دو روزه بخاطر همین اداها و کاراش یکمی دیر به سرویس میرسیم و باید برای رسیدن به سرویس تقریبا بدویم  زبان

واقعا دیوونم می کنه با اینکاراش الهی پیش مرگش باشم

مهرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاش

مهرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاش

عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

ماچ  بدو بغل مادر  بغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله المیرا
19 مهر 91 10:54
واییییییییییییی
قربون شیطونی هات بشم مهرتاش جووووووون
سارا کلی ذوق می کنم با نوشته هات
ایشالا خدا مهرتاش رو در پناه خودش براتون حفظش کنه.
هر دو مهربونین


فدای خاله المیرای مهربون و با ذوقم بشم من
خاله دوست دارم زودتر نی نی ناز شمارو هم ببینم و باهمدیگه دوست بشیم مثل شما و مامانم
فدای المیرا جون و نی نی نازمون که تو دلشه
خـــاله مژده
23 مهر 91 9:49
خیر سرشون اول صبحه و الان باید سرعت اینترنت هامون خیلی سربع باشه... قربونش برم شیطونی شده ها همیشه شاد و سلامت باشید خوردنی، بوسیدنی، چلوندنی،جیگر،جیگر، چقدر نازه .بوووووووووووووس
خــاله مژده گل و گلاب
23 مهر 91 11:02
ای قربون این توصیفاتت برم من
یک سبد گل نرگس برای مهرتاش کوچولو و مامان مهربونش
از طرف مهربانترین خــاله دنيا


فدات بشم عزیز دلم
کی میشه تو از نی نی کوچولوی خوشمزت برامون بگی ... منتظرمااااااااااااا

واقعا خاله مهربون منی
لیلا
1 آبان 91 19:09
عزییییییییییییییییییزم . قربونش برم . نااازی
مامانش به جای منم بخورش تو ین لحظات بووووووووس


باشه خاله لیلای مهربون ... جات خالی باید خودت باشی و از نزدیک ببینیش که چقدر خوشمزه است جیگرم...
خاله لیلا جونم زودی یه دوست خوشگل واسه پسرم بیار دیگه ما حسابی منتظر گل خوشگلت هستیم