مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مامان بابا من اوف شدم

1392/5/24 0:01
نویسنده : یه مادر عاشق
352 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مادر این روزا وقتی اتفاقی برات میفته و جاییت درد می گیره تا مدتی بعدش مدام لوس لوسی گریه می کنی "گریه الکی" و اشاره می کنی به جایی که درد گرفته تا من بوسش کنم و نازش کنم ...البته به بابایی هم نشون میدیا ولی بیشتر دوست داری من نوازشت کنم واسه همین بیشتر به من میگی...

عاشق اینکارتم مخصوصا حالت چهرت که اینقدر خوردنی مبشه که نگووووو....

بابایی هم همینطور کلی عشق می کنه با اون صورت قشنگ باصطلاح ناراحتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژده
26 مرداد 92 8:35
اووووووف كه چقدر اين پسره خودش و واسه مامانش لوس ميكنهایشالله هر جا هست همیشه همین طور خوش و خندون و سلامت باشيد.
عزيز وروجكم دلمون واست خيلي تنگ شده ،قربونش برم من


آره بابا خاله خیلی لوووووووس شده بیا و ببین
خوب ما هم دلمون تنگ شده بیا پیشمون دیگههههههههههه .....