مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مهرتاش مامان همراهم و کجا گذاشتی؟!!!

1392/3/28 7:42
نویسنده : یه مادر عاشق
460 بازدید
اشتراک گذاری

 

آخه مادر جای گوشی من توی سطل برنجه ؟

نه خودت بگو آخه چطوری انداختیش اونجا از دست تو شیطون بلا ...

سطل برنج که تو کمد بود درش هم بسته بود ...

من موندم چجوری اینکارو کردی ...شایدم حواسم نبوده در کمد باز بوده و من فراموش کردم ...

پسر قشنگ مادر روز سه شنبه گذشته طبق معمول همراهم و برداشته بودی و باهاش بازی می کردی

هر چی بهت می گفتم بده به من هم گوش نمی کردی و ازت می گرفتمش گریه می کردی گریه

منم بی خیال شدم و مشغول تمیزکاری خونه شدم خنثی

تلفن خونه هم قطع بود و گوشی منم شارژ آنچنانی نداشت و هر لحظه ممکن بود خاموش شه

یادم افتاد باید جایی تماس می گرفتم

حالا بیا بگرد ، گوشی و پیدا کن متفکر

اینور و بگرد ، اونور و بگرد ... هر جا که بگی رو گشتم حتی تو یخچال ولی انگار آب شده بود رفته بود تو زمین افسوس

هر چی بهت می گفتم مهرتاش مامان گوشی مادر و کجا گذاشتی هم انگار نه انگارکلافه

خلاصه بعد از کلی تفحص و جستجو توی سطل برنج  پیداش کردم تعجب

نمی دونم چطری انداخته بودیش اون تو سوالتعجب

کلی خندم گرفته بود از دست تو و این کارتخنده

آخه چطوری این گوشی از اونجا سردرآورد هنوزم برام سواله ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

راحله
29 خرداد 92 8:41


یاد روزی افتادم که ژل بی حسی دندون هوراد گم شده بود همه جا رو در به در دنبالش گشتم پیدا نشد که نشد!
بعد از چند روز تو جعبه کارتن شیر پیداش کردم!
یه بارم ماشین حسابم گم شد بعدا تو ماشین لباسشویی پیداش کردم


وای قربونش بشم پس تو هم کاراگاه شدی ...
می بینی این وروجکا چه کارایی می کنن بخدا به عقل جنم نمیرسه ...
می خوام فشارش بدم هورادی رو خوب ...
زنعمو زیبا
29 خرداد 92 16:02
ساراجون این که خوبه باز جایی میندازه که میتونی پیداش کنی آران که هر چی رو گم می کرد فقط خودش می تونست پیدا کنه یه بارقوطی شیرش رو توی چشم به هم زدن برد تو اتاق هر چی گشتیم پیداش نکردیم 2-3 ماه بعد خودش آوردش اون بارم که خودت بودی که شالم و قایم کرد اینا یه شیطونایی هستن قربونشون برم الهی


آره زیبا جون یادمه هم شیر که پشت تخت انداخته بود هم شال که توی کشاب قایم کرده بود
الهی دورشون بگردم که همه کاراشون بامزه است و واسه خودشون ماجراهایی دارن این آقا پسرای باهوش و شیطون ما ...