مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

کتاب و کتابخوانی

1392/2/25 13:25
نویسنده : یه مادر عاشق
799 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر چند روزیه که یه ساعتی رو اختصاص دادم به کتابخونی تعجب

نه قربونت منظورم یک ساعت نیست منظورم یه تایم هست اوه

آره عزیزم خجالت

اما چه کتابخونی ای زبان ، من واسه خودم میخونم تو هم بازی می کنی و شیطونی و مامان باید کلی ادا و شکلک در بیاره تا توجه کنی نیشخند

عزیز مامان شکلا واست جذابن اولش خوب نگاه می کنی و مامان کلی ذوق می کنه بعد یهو میذاری میری ...

مشغول بازی میشی و مامان همچنان با صدای بلند و ادا و شکلک واست شعرارو می خونه تو هم گاهی با تغییر آوای صدای مامان ذوق می کنی و میای یه نگاه می کنی به کتاب و میری ... کم کم شعرا داره حفظم میشه

 گاهی مامان حوصلش سرمیره از اینکه مجبوره تنهایی کتاب و بگیره دستش و هی بخونه و هی بخونهقهر

ولی همینکه تو فقط واسه چند ثانیه بیای کنارش و بهش توجه کنی واسش کافیهمژه

مطمئنم کم کم بیشتر علاقه پیدا میکنیلبخند

پس به برناممون ادامه میدیم ...

قبلا هم برات می خوندم ولی بصورت پراکنده نه روزانه ولی قول میدم از حالا به بعد تمام سعیم و بکنم بیشتر برات کتاب بخونم

لیست و عکس کتاب هایی که در حال حاضر برات خریدم

از سری بچه های جینگیلی

بچه های جینگیلی در پوست میوه ها و خوراکی ها

بچه های جینگیلی در پوست حیوانات جنگل

بچه های جینگیلی در پوست حیوانات اهلی

از سری کتاب های تاتی

تاتی کوچولو می خنده شیرینه مثل قنده

از سری کتاب های نخودی

من بلد ساز بزنم که این کتاب رو خاله پریسای مهربونت بهت هدیه داد ‌مرسی خاله جونم

 

عزیز مامان تصمیم دارم سری این کتاب هارو برات کامل کنم البته اگه کتابای مشابه بهتری ببینم اونارو جایگزین می کنم

می خوام کم کم کتاب آموزش اعداد و حروف باشعر و هم برات تهیه کنم و بخونم ... فعلا که آقای ترکپور و ارشاد نداشتن ... به محض اینکه بیارن برات می خرم ...

ایشالا که از کتابات خوشت بیاد جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه واریسا کوشمولو
25 اردیبهشت 92 23:13
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدید
ماشالله به این شازده کوچولو بامزه
ماهم با افتخار شما رو لینک میکنیم


مرسی عمه جون که وبلاگم سر زدین ...
هوراااااااااا