مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

عزیز دل مامان و شیطونیاش ... شیرینی خورون

1392/2/7 11:13
نویسنده : یه مادر عاشق
333 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان پنج شنبه خاله مژده جون اومد پیشمون و کلی با همدیگه خوش گذروندیم ...

تو هم که حسابی با خاله جون بازی کردی و جیغ زدی و شادی کردی ...

بعد از ظهر من و خاله مژده رفته بودیم تو اتاق خواب و داشتیم صحبت می کردیم که یهو متوجه شدیم تو نیستی و هیچ صدایی ازت نمیاد وقتی اومدم از اتاق بیرون دیدم ... به به !!! به به !!!

و هر چی صدات می کردم اصلا توجهی نمی کردی و حسابی مشغول خوردن شکلاتا و بازی با اونا بودی

اینم از چهره آقا مهرتاش خرابکار ... اینقدر مظلومانه نگاه نکن مامان بخدا کاریت ندارم نوش جونت عشقم

و اینجا هم کلی ذوق کرده بودی از شکلات خوردن ...

کلی با خاله مژده خندیدیم

راستی یادم رفت بگم این لباس و هم تازه 5 دقیقه بود پوشیده بودی ...هه هه ... تمومش و شکلاتی کردی ...

جیگرم آخه من چکار کنم از دست تو و این شیطونیات ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale hadis
7 اردیبهشت 92 12:01
to khodet ghando nabaty shokolaty bia man to ro bokhoram khoshmaze


خواهر جونـــــــــــــَم کجایی ؟ دلم بری تو آیناز یه ذره شده
کاشکی میشد ببینمتون
ایشالا زودی بشه همدیگرو ببینیم.
دوستون دارم ...